Personalized letter from Santa Claus

6/20/10

Din Mr.John Tugwell

Do not send money to anyone !!!Please take care, this is a scam !!!

Din Mr.John Tugwell

Sunt Mr.John Tugwell la Harlsden, Nord Vest Londra, aici, in Anglia. Am lucrat pentru Banca Natwest Corporation Londra. Am scris tu de la biroul meu, care va fi de o imensa de a beneficia atât de noi. În departamentul meu, fiind asistent manager (Londra Mare Biroul Regional), am descoperit un abandonate suma de £ 15 de milioane de lire sterline Mare (Marea Cincisprezece milioane de lire sterline), într-un cont care aparţine unuia dintre clienţii noştri străini Tarziu Mr.Terry Ryan un cetăţean american care, din păcate, a pierdut viata in accident de avion din Alaska Airlines Flight 261, care sa prăbuşit la 31 ianuarie 2000, inclusiv soţia şi fiica numai.

Alegerea contactarea dumneavoastra este trezit de la natură geografică de unde vii, în special din cauza sensibilităţii tranzacţiei. şi confidenţialitatea aici. Acum nostru bancar a fost de aşteptare pentru oricare dintre rudele să vină-vă pentru a pretinde, dar nimeni nu a facut acest lucru. Eu personal a căzut în localizarea rudelor de 2 ani acum, am căuta consimţământul dumneavoastră pentru a vă prezenta ca o rudă / Va Beneficiar pentru a decedat, astfel încât veniturile din acest cont în valoare de 15 milioane de Lire pot fi plătite pentru tine.

Acest lucru va fi pltite sau partajat, în aceste procente, 60% pentru mine şi 40% pentru tine. Am asigurat toate documentele legale necesare, care pot fi utilizate pentru copierea de rezervă această afirmaţie pe care le facem. Tot ce trebuie este sa completati numele dvs. la documentele şi legalizeze o in instanta aici pentru a vă dovedi ca legitime de beneficiar. Tot ce am nevoie de dvs. acum este cinstit Co-operation, confidencialitatea _i încrederea de a ne permite vedea prin această tranzacţie. Eu vă garantează că acest lucru va fi executat în cadrul unui acord care va legitima vă protejează de orice încălcare a legii.

Vă rugăm să mi ofere urmtoarele: ca avem 7 zile pentru a rula prin intermediul. acest lucru este foarte foarte URGENT PLEASE.

1. Numele complet
2. Dvs. direct Numărul de mobil
3. Vârstă
4. Adresa dvs. de contact.

Având în trecut printr-o metodic de căutare, am decis să vă contacteze în speranţa că veţi găsi această propunere interesanta. Vă rugăm pe dumneavoastră de confirmare a acestui mesaj şi să indice interesul dumneavoastră vă va furniza mai multe informaţii. Strădui să mă lase să ştiu decizie cât mai curând posibil.

Ceea ce priveşte,
Mr.John Tugwell

Număr de mobil: +447011147938
Email: mr.johntugwell@hotmail.com

No comments:

Post a Comment